14 maj 2016

BLUE JEANS

 Zdjęcia czekały już od pewnego czasu na dodanie ich, ale każdego dnia mówiłam sobie że dzisiaj na pewno napiszę posta i co wieczór posta nadal nie było na blogu. Na szczęście w końcu się
zorganizowałam i wpis się na reszcie ukarze. Podczas zdjęć pogoda na szczęście dopisała i mam nadzieję, że zdj wam się będą podobać. Jeśli chodzi o strój wybrałam moje ulubione jeansy, a do tego T-shirt w paski, które na nowo zaczynają gościć w mojej szafie i do tego klasyczne białe conversy.












                                                            JEANSY-PULL&BEAR
                                                            T-SHIRT-PULL&BEAR
                                                            KURTECZKA-ZARA

                                                            ZDJĘCIA- Karina Szydłowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz