24 lip 2016

HOLIDAY CROATIA






Niedawno wróciłam z mojego dwu tygodniowego wyjazdu na Chorwację. Uważam te wakacje za bardzo udane ale mam skrytą nadzieję, że uda mi się gdzieś jeszcze pojechać ponieważ czuje mały niedosyt.


Pod koniec czerwca tak jak planowałam udało mi się spędzić jeden dzień w Warszawie, było bardzo ciekawie i na szczęście pogoda dopisała. :) 
Podczas tych dwóch tygodni na Chorwacji w końcu miałam czas na czytanie książek,co uwielbiam robić. Niestety w roku szkolnym nie udaje mi się znaleźć zbyt dużo czasu na to :( (może pod koniec wakacji przygotuje post z recenzjami książek, które przeczytałam przez te dwa miesiące.
Jeżeli chodzi o sam wyjazd to większość czasu spędzałam na plaży, rano najczęściej biegałam a wieczory spędzałam w mieście lub w domu z książkami. 
Niestety do końca wakacji został już tylko miesiąc, więc mam nadzieje że spożytkuje ten czas jak najlepiej i doładuje sił na nadchodzący rok szkolny.
A wam jak mijają wakacje, udało się wam odwiedzić jakieś ciekawe miejsca. Jeżeli macie jakieś fajne pomysły co można robić aby nie spędzać każdego dnia w domu przed komputerem to z chęcią zapoznam się z nimi, więc zostawiajcie inspiracje w komentarzach. :D 
  



































                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz