17 kwi 2016

BLACK&WHITE

                                                          
W końcu weekend, więc mam czas na zrobienie pierwszych zdjęć na bloga i przedstawienie wam pierwszej stylizacji. Ubrania, które wybrałam składają się z dwóch kolorów czarnego i białego.
Dominują w mojej szafie od ponad roku i rzadko się zdarza żebym na zakupach nie kupiła chociaż jednej rzeczy w tym kolorze. Pasują do wszystkiego, można je łatwo zestawić i nie wychodzą z mody. Jeśli chodzi o buty postawiłam na moje ulubione Superstary.









 W sobotę zrobiło się naprawdę ciepło więc spędziłam trochę czasu na zewnątrz aby złapać trochę opalenizny. Sobotę i niedzielę niestety muszę trochę poświęcić na nauke ale na szczęście wakacje powoli się zbliżają i będę mogła spędzać trochę ciekawiej wolny czas i poświęcić go więcej na bloga. Słonecznej niedzieli , mam nadzieje, że stylizacja się podoba :*

                                   Bluzka i spodnie pochodzą z ZARY TRF z nowej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz