23 kwi 2016

ZDROWA DAWKA ENERGII

Hej, dzisiaj przygotowałam trochę inny wpis ponieważ pokaże wam moje ulubione śniadanie, które jem praktycznie codziennie.

Zapewne nie muszę wam przypominać, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia ponieważ odżywia nasz organizm, daje nam siłę na cały poranek i wpływa na nasze lepsze samopoczucie w ciągu dnia.
Ja na śniadanie najczęściej sięgam po płatki owsiane z dodatkiem jogurtu naturalnego, owoców i nasion.
Słodki smak owoców i delikatny posmak płatków sprawia, że mam energię na cały dzień, nie jestem w stanie wyobrazić sobie jedzenie czegoś innego na śniadanie, a tym bardziej opuszczanie tego dania, które jest tak ważne w dobrze zbilansowanej diecie.





SKŁADNIKI :
 ● płatki owsiane(45g)
 ● siemię lniane(5g)
 ● jogurt naturalny(150g)
 ● owoce(140g)
 ● nasiona(5g)
 ● gorąca woda
 ● cynamon




 Owoce dobieram w zależności od tego na co akurat mam ochotę, a jabłko najczęściej ścieram na tarce lub gotuję z cynamonem.
Jeżeli chodzi o płatki to zalewam je wodą na noc aby obniżyć ich indeks glikemiczny i uniknąć pływającej wody w misce.
Wybierając jogurt staram się sięgać tylko po ten, który nie ma w składzie mleka w proszku.
Jeżeli jeszcze nie próbowałyście owsianki na śniadanie polecam spróbować, a gdy nie jesteście na diecie i chcecie dodać trochę więcej słodkości waszemu śniadaniu polecam miód lub syrop z agawy. :)





Ilość produktów, które dodaje do mojego śniadania są dopasowane do mojej diety, więc pamiętajcie, że nie każdemu organizmowi mogą odpowiadać. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz